Tudtad, hogy a vállalatok 48%-ánál már a vállalati stratégia része az ügyfélélmény növelése, viszont csupán 24%-uk cselekszik az ügyfélígéretek mentén? (Forrás: NRC-CXPA Magyarország CX Érettségi Felmérés 2022)
Ahhoz, hogy a vállalatok betartsák az ügyfeleknek tett ígéreteiket, kiemelkedő fontosságú a munkatársak ügyfélélmény központú fejlesztése.
A legtöbben első lépésként az ügyfelekkel közvetlen kapcsolatban levő értékesítő és ügyfélszolgálatos kollégák képzésével kezdik. De miért fontos ez a vállalatok, az ügyfelek és a munkatársak számára? Ha jól bánunk az ügyfelekkel, akkor elégedettek lesznek. Ha segítünk problémáik megoldásában és proaktívan a számukra legjobb megoldásokat javasoljuk, akkor kialakulhat egy érzelmi kötődés, ami által lojálissá válnak. A lojális ügyfelek pedig újból a cégnél vásárolnak és másoknak is jó szívvel ajánlanak bennünket.
Felmérések bizonyítják, hogy a cégek többsége nem fordít elég időt az ügyfélélmény képzésekre, pedig az ügyfélélmény növelésében a vállalat minden munkatársának fontos szerepe van. Nekik is látniuk kell, hogy mivel tudnak hozzájárulni ahhoz, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek a vállalattal történő bármely interakció során.
Örülünk, hogy ügyfeleink közül egyre többen ismerik fel az ügyfélélmény fontosságát, és közösen vághatunk bele a fejlesztésbe. Büszkék vagyunk, hogy együtt dolgozunk az Országos Fizetési Szolgáltató Zrt.-vel és a Fizetési Pont Kft.-vel, akiknél kiemelt fókusz az ügyfélélmény növelése. Egy szuper lelkes csapattal értünk el sikereket, amiért egy hatalmas ünneplés járt mindenkinek. 😊
Az ügyfélközpontú gondolkodásmód formálásról, az ügyfelek és a vállalat közötti érzelmi kötődés eszközeiről Hanyecz Andrea, nemzetközi minősítéssel rendelkező ügyfélélmény szakértő és Kozma Adél, munka-és szervezetpszichológus gondoskodott. Ha nálatok is fontos az ügyfelek megtartása és új ügyfelek szerzése kérdd ingyenes konzultációnkat az info@x-sight.hu címen keresztül.